fredag, mars 09, 2012

Barnvagnar

Min man och jag har varit och kollat på barnvagnar ett par gånger, men tycker att det är lite svårt att bestämma sig. Jag har fått syn på ett par barnvagnar som jag tycker verkar jättebra, men har valt att vänta med inköpet efter första ultraljudet :) *LÄNGTAR*. Sedan vet man aldrig om det är tvillingar, så alltid bra att vänta med inköp av vagn förrän man vet säkert om det är en eller två. Visst, man kan ju alltid byta ut vagnen om det visar sig vara tvillingar ( både min man och jag har tvillingar i familjen, så chansen finns) men jag har inte jättebråttom med att köpa en vagn nu.

Jag är ute efter en vagn som är ganska smidig och inte så komplicerad. Sedan vore det inte fel att köpa en allt-i-ett vagn, så har man allt avklarat på ett köp :)

Babyland, barnens hus och babyproffsen har väldigt lika utbud av barnvagnar.

De vagnarna jag har kollat på i alla fall (i butiker och på nätet) är;


Tako X Jumper


Bugaboo all black

Eurobaby CANDY III


Som ni lägger märke till vill jag gärna ha en svart vagn :). Så, vi får se vilken det blir.
Ni som har barn, har ni någon barnvagn ni rekommenderar? :)
Tacksam för svar!
Kram! =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar